در مقاله هفته پيش به طور مختصر در مورد الگوريتم پانداي گوگل توضيح داديم .


مي خواهيم به طور خلاصه به سوال " الگوريتم پانداي گوگل چيست ؟ " پاسخ دهيم .


تعريف الگوريتم پاندا


هدف الگوريتم پاندا امتياز دهي به صفحات و وبسايت شما است .


اين کار بستگي به فاکتور هاي سئو يي دارد که گوگل مي تواند به آن ها امتياز دهد يا به طور الگوريتمي تشخيص داده مي شود .


سخنان Gary Illyes را که در سايت SearchEngineLand با هم مي خوانيم :



پانداي گوگل کيفيت سئو ي يک سايت را حداقل با بررسي کردن اکثر صفحات آن به خوبي اندازه گيري مي کند .


اما به طور اساسي به ما اجازه مي دهد که کيفيت کل سايت را در حساب آن ذخيره کنيم .


ما از اين کيفيت براي رتبه دهي سئو به صفحاتي استفاده مي کنيم که مربوط به آن سايت مي شود .


سپس رتبه مورد نظر به آن سايت داده مي شود .


پس اگر يک جواب مشخص مي خواهيد ، اين موضوع بي ارزش نخواهد بود .


اتفاقا به طور برعکس اين موضوع باعث پايين آمدن رتبه ها مي شود .


به طور اساسي ، ما متوجه شديم سايتي که سعي مي کند سيستم ما را بازي دهد متاسفانه موفق شده است .


پس ما رتبه سئو ي اين سايت را تنظيم مي کنيم .


ما اين سايت را به رتبه هاي پايين تر مي فرستيم تا مطمئن شويم ديگر مثل قبل نمي تواند ما را گول بزند .



با توجه به اين صحبت ها متوجه شديم که الگوريتم پاندايي که در حال حاضر فعاليت مي کند وظيفه اش چيست .


وظيفه الگوريتم پاندا


صفحات کم کيفيت و کم محتوا را به خوبي براي شما توضيح دهيم .


وظيفه اين الگوريتم کنترل اين صفحات است .


پاندا از اين که اين صفحات رتبه خوبي دريافت کنند جلوگيري مي کند .


پاندا هميشه در حال توسعه است .


سيگنال ها مي توانند بيايند و بروند .


گوگل مي تواند کار خود را در زمينه اندازه گيري کيفيت بهتر انجام دهد .


اين کار زماني انجام مي شود که بر اساس نشانه هايي از طرف کسي انجام شود که گوگل آن را تاييد مي کند .


John Mueller از شرکت گوگل بيان کرد :



خوب بنابراين اين چيزي نيست که ما بخواهيم بگوييم :


اگر سايت شما قبلا تاثير گرفته است ، خوب هميشه تاثير خواهد گرفت .


يا اگر قبلا تاثير نگرفته است هيچ گاه تاثير نخواهد گرفت .


گاهي اوقات ما معيار ها را عوض مي کنيم .


من اين مورد را مثل چيزي نمي بينم که پاندا انجام مي دهد .


اين خيلي بد به نظر مي رسد .


در مورد الگوريتم پاندا در پست ها سوال کنيد .


قابليت هايش را بپرسيد و روي سئو ي خود بيشتر کار کنيد .



منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/what-is-google-panda/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Amy Christina راهِ عشق حسابداری و حسابرسی خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان رودخانه ماه جک پارکینگ - درب اتوماتیک | ایمن رهرو دختر قشقایی