طراحان همواره مشتاقند تا از روند هاي جديد و ايده هاي متفاوت براي طراحي سايت اطلاع پيدا کنند.
افزودن زرق و برق به طراحي سايت ها براي برخي وب سايت ها به خوبي عمل ميکند، اما اين جمله به آن معنا نيست که ميتوان آن را در تمامي صفحات به کار گرفت.
پروژه هاي طراحي سايت شما نيازمند تصوير مناسب است: اما اطمينان حاصل کنيد که تصوير استفاده شده، برند را به خوبي نمايش مي دهد.
تا به اين جاي کار قدم هاي خود را به درستي برداشته ايد و اهداف قابل دسترسي را براي خود تعريف کرده ايد، مخاطبان خود را ايجاد کرده ايد و ديدي کلي از تصوير برند خود داريد. هم اکنون زمان هماهنگ سازي استراتژي طراحي سايت با تصميمات مربوط به آن رسيده است.
از کجا شروع کنم؟ تمرکز بر هدف اصلي ايجاد يا باز سازي طراحي سايت است. اين مثال از اين سه مرحله اوليه است که از افزايش ارقام ثبت نام در سايت به عنوان هدف استفاده مي کند.
اين مراحل، طراحي سايت شما را در جهت افزايش ميزان ثبتنام هدايت ميکند. اين استراتژي که پايه آن تمرکز بر روي شاخص هاي طراحي سايت در جهت رسيدن به اهداف است، بدون استفاده از جلب توجه کاربران و معرفي مناسب برند ميسر نمي شود. اگر برند شما از نوع سرگرمي است، بنابراين بر روي ايجاد تجربه اي احساسي با استفاده از اشکال، تصاوير و صوت تمرکز کنيد. اگر طراحي سايت شما به اين جهت طراحي شده است که اطلاعات مربوط به زمينه هاي مختلف را براي کاربران مهيا کند، اطمينان حاصل کنيد که استفاده از آن آسان است و خوانايي قابل توجهي دارد. هدف شما ايجاد ظاهر و رابط کاربري است که توجه کاربران را از روي محتواي ايجاد شده منحرف نمي کند.
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-websites-goal-part-two/
درباره این سایت